Media MasterClass pro veřejnou správu

Kurz na míru

Základní info

V tomto kurzu se zaměříme na rozhlasový a televizní rozhovor, trénink reportážních a živých vstupů do vysílání (např. ČT24, CNN Prima News). Jsme uznávaným partnerem veřejné správy v oblasti mediálního vzdělávání. Naše kurzy pomohly mnoha úředníkům a představitelům zlepšit jejich komunikaci a stát se těmi, které všichni chtějí poslouchat. 

Cílová skupina Media MasterClass pro veřejnou správu

Kurz výrazně posiluje mediální dovednosti. Schopnost jasně a sebevědomě formulovat sdělení a odpovídat na nepříjemné otázky. Připraví vás na efektivní komunikaci v různých mediálních formátech, včetně televizních a rozhlasových vystoupení.

Pokud chcete zvýšit transparentnost a důvěryhodnost své instituce, zvládat krizové situace s přehledem a stát se respektovanými a efektivními mluvčími ve veřejném sektoru, je tento kurz přesně pro vás.

  • Poslanci a senátoři (zastupování politického postoje před veřejností) 
  • Poslanecká sněmovna a Senát (mediální komunikace svých představitelů a institucí)
  • Vedoucí a mluvčí státní správy (čelí častým mediálním dotazům, mediálnímu tlaku) 
  • Zástupci krajů a měst (realizace regionálních projektů, prezentace projektů veřejnosti a médiím)

 

Cíle kurzu Media MasterClass

  • Budovat silné vztahy s médii, což usnadní šíření klíčových sdělení k občanům.
  • Efektivně prezentovat projekty a iniciativy, čímž podpoříte pozitivní vnímání veřejnosti.
  • Zvládat krizové situace a udržet kontrolu nad mediálními výstupy i v náročných okamžicích.
  • Zvýšit transparentnost a důvěryhodnost vaší instituce prostřednictvím profesionálního mediálního vystupování.

 

​Proč si vybrat Media MasterClass

Veřejná správa vyžaduje specifický přístup k mediální komunikaci

Vybavíme vás správnými technikami vystupování, které vedou k efektivní a transparentní komunikaci s veřejností a médii. S našimi zkušenostmi v PR a moderování ve veřejném sektoru budete připraveni na veškeré výzvy, které vás mohou potkat

  • Zvýšíte transparentnost a odpovědnost své instituce.
  • Posílíte schopnost ovlivňovat veřejné mínění pozitivním směrem.
  • Stanete se lídrem, kterého média a veřejnost respektují a chtějí poslouchat.
  • Dokážete upoutat a udržet pozornost, předat klíčová sdělení srozumitelně a přesvědčivě.

 

Harmonogram

Vysoce intenzivní a kolaborativní program pokryje základní teoretické aspekty a nabídne praktický trénink, který je klíčový pro efektivní vystupování před médii, zvláště v kontextu veřejné správy.

Obsah je navržen speciálně pro úředníky veřejné správy s cílem rozvíjet jejich schopnosti účinné komunikace s médii a veřejností a v rámci svého profesního působení potřebují efektivně komunikovat s médii a veřejností.

Úvod do médiální komunikace ve veřejné správě

  • Aspekty pro veřejnou správu
  • Role při utváření veřejného mínění

Mediální mapa

  • Identifikace klíčových prvků
  • jak s nimi vhodně navázat vztah

Pravidla telefonátu s novinářem

  • Jak se připravit
  • Co říci a čeho se vyvarovat

coffee break

V redakci a formy mediálního vystoupení

  • Jak vznikají zprávy
  • Strategie získání pozornosti
  • Proces zpracování zpráv v redakci
  • Jaká témata mají šanci se dostat do médií
  • Pravidla telefonátu s novinářem: jak se připravit, co říci

Praktický trénink

  • Simulovaný workshop
  • Simulace různých mediálních situací

Telefonický a distanční rozhovor

  • Nácvik rozhovorů po telefonu
  • Nácvik rozhovorů na dálku (videokonference)
  • Využití efektivní verbální komunikace

Oběd | Lunch Menu

Praktické formy mediálního vystupování

Přijela televize

  • Co očekávat při nečekaném příchodu štábu, základní pravidla
  • Plánovaný rozhovor a vystoupení ve studiu
  • Příprava na domluvené rozhovory v TV a rozhlasovém prostředí

Plánovaný rozhovor

Ve studiu, v rozhlase

Rozhovor po telefonu

  • Telekonference
  • Rozhovory z obýváku (profesionálně z domova)

Trénink živých vstupů

  • Simulace živých vstupů do vysílání
  • Zaměření se na jasnou a klidnou prezentaci
  • Tvorba srozumitelných a přesvědčivých sdělení
  • Přizpůsobení sdělení různým cílovým skupinám

coffee break

Krizová komunikace

  • Jak zvládat krizové situace
  • Jak udržet kontrolu nad sdělením
  • Jak se vyrovnat s nepříjemnými otázkami
  • Co dělat, když se setkání s novinářem nepovede
  • Tipy pro nápravu a zvládnutí následků komunikace

Závěrečné hodnocení

  • Shrnutí silných a slabých stránek
  • Individuální doporučení pro další rozvoj
  • Individuální zpětná vazba od zkušených lektorů
  • Domácí nácvik rozhovorů v různých formátech (televize, rozhlas, telefon)

Media MasterClass pro veřejnou správu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a čtyři ? Součet zapište číslicemi.