Manažerský start – workshopy pro manažery a team leadry

Kurz na míru

Kurzem Vás provede Mgr. Pavla Pavlíková, PCC

Inspirativní a motivační kouč zaměřující se na úspěšné zvládnutí manažerské role, motivaci a využití principů a technik koučování při práci s lidmi,…

Základní info

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě.

V průběhu programu Manažerský start se budeme postupně prakticky zabývat rolí manažera, schopnostmi a dovednostmi potřebnými pro práci s lidmi a vedením manažerských rozhovorů.

Cílem workshopů je:

  1. Pomoci účastníkům nastavit si svůj manažerský styl tak, aby měli výsledky a zároveň je práce těšila
  2. Sjednotit přístup k lidem v rámci společnosti
  3. Nabídnout jednoduché prakticky využitelné nástroje pro práci s lidmi

 

ČEMU SE BUDEME VĚNOVAT

Workshopy budou probíhat interaktivně, budou postaveny na konkrétních zkušenostech účastníků, které kouč vhodně doplní a propojí s již ověřenými principy, technikami a modely.

STRUČNÝ PŘEHLED jednotlivých workshopů (detailní přehled témat najdete zde obsah workshopů):

Workshop I: CO MÁM JAKO MANAŽER DĚLAT? MÁM ROZBUŠKY ČI PILÍŘE?

  • V první části naší manažerské série se budeme věnovat roli manažera, co se od něj očekává, jaké činnosti a v jakém poměru. Zjistíme, jak je to s kompetentností a kdo jsou pilíře a rozbušky. Také se podíváme, jak je to s motivací.

Workshop II: JAK TO VŠE NEVYMÝŠLET SÁM ANEB TÁHNOUT NEBO TLAČIT?

  • Druhý workshop nás zavede do oblasti řízení výkonu, zaměříme se na rozdíl mezi strategickou a operativní prací manažera. Seznámíme se se dvěma přístupy k lidem – tlakem a tahem – a kdy je který užitečný. A na závěr vyzkoušíme rozhovor zaměřený na řešení, kdy chceme, aby byl pracovník co nejvíce samostatný.

Workshop III: A CO TEN „FEEDBACK“? A HODNOTÍCÍ MANAŽERSKÉ ROZHOVORY

  • Třetí workshop zaměříme na jednu z nejdůležitějších dovedností manažera – a to dávat zpětnou vazbu. Navážeme tipy pro hodnotící manažerské rozhovory.

Workshop IV: MANAŽERSKÉ ROZHOVORY: JAK NA PROBLÉM ČI ŠPATNOU ZPRÁVU, PŘERÁMOVÁNÍ

  • Závěrečný workshop budeme věnovat dalším druhům manažerských rozhovorů, konkrétně výběrovým pohovorům a rozhovorům o nedostatečném výkonu. Také budeme sdílet nejdůležitější zásady a tipy pro porady.

 

PRE-WORK A POST-WORK

Pro prohloubení znalostí a dovedností získaných na workshopech budou součástí projektu i další aktivity v mezidobí mezi workshopy – „pre-work“ a „post-work“.

Budou zahrnovat domácí přípravu a maily účastníkům, max. 1-2 maily mezi jednotlivými workshopy.

Chceme zařadit následující aktivity:

  • Inspirativní videa
  • Články
  • Tipy
  • Připomenutí klíčových bodů z workshopů

 

INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE

  • Workshopy mohou být doplněny 1 individuální konzultací (1 hodina) pro každého účastníka
  • V rámci individuálních konzultací budeme aplikovat poznatky z workshopů ještě více do konkrétní praxe každého z účastníků a tvořit tak jeho vlastní manažerský styl a způsob práce s lidmi. Účastníci budou mít možnost v rámci konzultací probrat situace, se kterými se setkávají při své práci manažera a řešit svoje vlastní témata, která z různých důvodů nebudou moci být probrána ve skupině.

 

FORMA PRÁCE

Workshopy budou vedeny koučovským způsobem, kdy stavíme na zkušenostech účastníků, rozvíjíme, co funguje, a hledáme řešení pro oblasti, které nějakým způsobem drhnou.

Témata budeme rozpracovávat formou případových studií, vyzkoušíme modely a koncepty, které ukazují, jak fungují zákonitosti práce s lidmi, jak probíhá komunikace a jak lidé obvykle reagují. Do toho přináším ověřené principy a techniky, které účastníci mohou využít.

Pracujeme na konkrétních zkušenostech účastníků, takže si odnesou svoje postupy, např. zjistí, kdo jsou jejich pilíře a kdo rozbušky a připraví se na svoje rozhovory s kolegy.

Harmonogram workshopů – 9-17h (s pauzou na oběd, tedy 7 hodin aktivní práce).

Manažerský start – workshopy pro manažery a team leadry

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.