MANAŽER - MANAGEMENT se zaměřením na marketing

Základní info

Proč absolvovat kurz Management se zaměřením na marketing?

Cílem kurzu Management se zaměřením na marketing je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení podniku v podmínkách tržní ekonomiky s rozšířenými znalostmi zaměřenými na marketingové strategie.

Cílem je dosáhnout toho, aby manažer na základě získaných poznatků dokázal:

 

  • přijímat rozhodnutí,

  • zabezpečit bezporuchový chod malého a středního podniku,

  • cíleně usměrňovat činnosti podniku v tržním hospodářství a

  • udržet konkurenceschopnost podniku.

 

Co se v kurzu naučíte?

V kurzu Management se zaměřením na marketing se posluchač naučí:

 

  • základní manažerské funkce – tedy plánování, organizování, vedení, koordinaci a kontrolování – a jejich uplatňování v praxi,

  • efektivně používat manažerské nástroje pro práci s týmem, např. motivovat a hodnotit zaměstnance, ale také jednat s obchodními partnery, řešit a identifikovat možné problémy ve firmě, vést příslušnou provozní dokumentaci, orientovat se v základních právních otázkách týkajících se obchodních jednání, plánovat podnikatelské a marketingové aktivity atp., 

  • vybrat tržní segment, analyzovat trh, přizpůsobit marketingové koncepce stávajícím podmínkám na trhu a vybrat vhodnou cenovou politiku. 

 

Osnovy kurzu

  1. Právo pro manažery

  2. Manažerské funkce

  3. Základní kategorie marketingu

  4. Organizace marketingových činností podniku

  5. Marketingová strategie podniku

  6. Podnikatelské aktivity a činnosti podniku

  7. Obchodní jednání

  8. Praktické procvičování a kazuistiky

MANAŽER - MANAGEMENT se zaměřením na marketing

Vybraný termín:

 Praha

Cena
15 960 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.