Cílem kurzu Management se zaměřením na marketing je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení podniku v podmínkách tržní ekonomiky s rozšířenými znalostmi zaměřenými na marketingové strategie.
Cílem je dosáhnout toho, aby manažer na základě získaných poznatků dokázal:
přijímat rozhodnutí,
zabezpečit bezporuchový chod malého a středního podniku,
cíleně usměrňovat činnosti podniku v tržním hospodářství a
udržet konkurenceschopnost podniku.
V kurzu Management se zaměřením na marketing se posluchač naučí:
základní manažerské funkce – tedy plánování, organizování, vedení, koordinaci a kontrolování – a jejich uplatňování v praxi,
efektivně používat manažerské nástroje pro práci s týmem, např. motivovat a hodnotit zaměstnance, ale také jednat s obchodními partnery, řešit a identifikovat možné problémy ve firmě, vést příslušnou provozní dokumentaci, orientovat se v základních právních otázkách týkajících se obchodních jednání, plánovat podnikatelské a marketingové aktivity atp.,
vybrat tržní segment, analyzovat trh, přizpůsobit marketingové koncepce stávajícím podmínkám na trhu a vybrat vhodnou cenovou politiku.
Právo pro manažery
Manažerské funkce
Základní kategorie marketingu
Organizace marketingových činností podniku
Marketingová strategie podniku
Podnikatelské aktivity a činnosti podniku
Obchodní jednání
Praktické procvičování a kazuistiky
MANAŽER - MANAGEMENT se zaměřením na marketing
Praha
česky