CÍL
Absolventi tréninku budou schopni efektivně využívat média a jejich možnosti k prezentaci své firmy/organizace. Budou rozumět úloze médií, jejich cílům a potřebám a dokážou tomu uzpůsobit své komunikační postupy. Získají základní přehled o podstatě, vývoji a účinném řízení komunikačních krizí. Budou schopni rozeznat hrozící krizovou situaci, odpovídajícím způsobem na ni zareagovat a navrhnout komunikační strategii vedoucí k minimalizaci následků krizové situace.
Naučí se přesvědčivě jednat s novináři a vyzkoušejí si nanečisto rozhovor a prezentaci v médiích.
OBSAH
FORMA A METODY
2 denní interaktivní workshop (16 vyuč. hod.), pod vedením lektora, který se specializuje na efektivní interní a externí komunikaci, public relations a krizovou komunikaci, zaměřený na pochopení a praktický trénink mediální a krizové komunikace. Trénink vede ke zvládání krizové komunikace uvnitř i vně firmy, pochopení vlivu médií a nutnosti publicity a seznámení s praktickými radami při vystupování vůči médiím. Součástí tréninku jsou modelové situace natáčené kamerou a jejich následný společný rozbor, příklady z praxe účastníků. Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje.
LEKTOR
Jozef Ftorek, M.A. - PR a mediální expert s praxí tiskového mluvčího a novináře
Bc. František Tlapák - zkušený konzultant, lektor a kouč s bohatou praxí v médiích a v komunikaci úřadů a firem, specializuje se na zvyšování efektivity komunikace organizací i jednotlivců.
TERMÍN
(9,00 - 17,00 hod)
CENA
7.950,- Kč bez DPH
Kurzovné zahrnuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby, obědy a cofee break, videotrénink a nahrávku na DC /DVD, certifikát.
MÍSTO KONÁNÍ - KONTAKTY
Školící centrum ag. AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C - Vyšehrad
tel. 734 484 549, aha@agentura-aha.cz
www.agentura-aha.cz
KRIZOVÁ A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE - komunikace s médii a prostřednictvím médií, komunikace v krizových situacích jako příležitost k získání sympatií veřejnosti
Praha
Články společnosti