KRIZOVÁ A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE - komunikace s médii a prostřednictvím médií, komunikace v krizových situacích jako příležitost k získání sympatií veřejnosti

Základní info

CÍL
Absolventi tréninku budou schopni efektivně využívat média a jejich možnosti k prezentaci své firmy/organizace. Budou rozumět úloze médií, jejich cílům a potřebám a dokážou tomu uzpůsobit své komunikační postupy. Získají základní přehled o podstatě, vývoji a účinném řízení komunikačních krizí. Budou schopni rozeznat hrozící krizovou situaci, odpovídajícím způsobem na ni zareagovat a navrhnout komunikační strategii vedoucí k minimalizaci následků krizové situace.
Naučí se přesvědčivě jednat s novináři a vyzkoušejí si nanečisto rozhovor a prezentaci v médiích.

OBSAH

  • Role médií v masové komunikaci
  • Co jde médiím a o co nám
  • Nástroje mediální komunikace
  • Efektivní plánování mediální komunikace
  • Nejčastější chyby v mediální komunikaci
  • Vyhodnocování komunikace s médii
  • Co je krizová komunikace, jak ji identifikovat
  • Specifika komunikace v krizových situacích
  • Proč a jak sdělit něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas
  • Vývojové fáze krizových situací a firemní krizový manuál
  • Volba vhodné reakce na krizovou situaci
  • Na co si dát při krizové komunikaci pozor
  • Krize jako příležitost
  • Vyhodnocování efektivity krizové komunikace


FORMA A METODY

2 denní interaktivní workshop (16 vyuč. hod.), pod vedením lektora, který se specializuje na efektivní interní a externí komunikaci, public relations a krizovou komunikaci, zaměřený na pochopení a praktický trénink mediální a krizové komunikace. Trénink vede ke zvládání krizové komunikace uvnitř i vně firmy,  pochopení vlivu médií a nutnosti publicity a seznámení s praktickými radami při vystupování vůči médiím. Součástí tréninku jsou modelové situace natáčené kamerou a jejich následný společný rozbor, příklady z praxe účastníků. Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje.


LEKTOR
Jozef Ftorek, M.A. - PR a mediální expert s praxí tiskového mluvčího a novináře
Bc. František Tlapák  - zkušený konzultant, lektor a kouč s bohatou praxí v médiích a v komunikaci úřadů a firem, specializuje se na zvyšování efektivity komunikace organizací i jednotlivců.

TERMÍN
(9,00 - 17,00 hod)

CENA
7.950,- Kč bez DPH
Kurzovné zahrnuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby, obědy a cofee break, videotrénink a nahrávku na DC /DVD, certifikát.

 

MÍSTO KONÁNÍ - KONTAKTY

Školící centrum ag. AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C - Vyšehrad
tel. 734 484 549, aha@agentura-aha.cz
www.agentura-aha.cz

 

 

 

KRIZOVÁ A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE - komunikace s médii a prostřednictvím médií, komunikace v krizových situacích jako příležitost k získání sympatií veřejnosti

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.