KREATIVNÍ PSANÍ VE FIREMNÍ PRAXI pro obchod, marketing, reklamu a PR

Základní info

Rozvoj potenciálu a tvůrčího přístupu k písemné komunikaci pro PR, marketing

ÚVOD

Kurz je zaměřen na rozvoj kreativity a tvůrčí přístup k písemné komunikaci především ve firemní (pracovní) praxi. Všímá si nejčastějších "žánrů", s nimiž se v pracovním procesu účastníci setkají. Současně rozvíjí jejich autorský potenciál a tvůrčí, kreativní přístup s maximálním ohledem na efektivitu komunikace. Určeno pro komunikační specialisty, pracovníky PR oddělení, marketingu, reklamy, pro podnikatele a majitele menších firem, obchodníky a další profese, kteří potřebují zefektivnit a zatraktivnit písemnou komunikaci (vně) firmy.

OBSAH

Trénink se zabývá tématy:

  • Co je to "komunikace", jaký má smysl
  • "Asociace" a jejich význam v tvůrčím přístupu k psaní
  • Čeština ve službách srozumitelnosti
  • Optimalizace textu
  • Členění a formátování
  • Nejčastější gramatické prohřešky (pouze vybrané jevy, nejde o kurz gramatiky! - tématu věnujeme cca hodinu)

 Věnuje se výkladu a procvičování žánrů:

  • Tisková zpráva
  • PR článek
  • Slogany
  • Rozhovor
  • Odborná přednáška
  • E-mailová komunikace

a práci s nástroji pro rozvoj kreativity a efektivity:

  • Myšlenkové mapy
  • 3D pohled na řešení úkolů
  • De Bonova metoda v praxi
  • Brainwriting

METODY A FORMA
2 denní interaktivní trénink - komentovaný výklad s převahou praktických cvičení na dané téma, vyhodnocení prací, diskuse. Prakticky, svižně a neotřele vedený workshop s PR odborníkem, ve kterém získáte mnoho užitečných informací, tipů a doporučení.

CENA
6.950,- Kč + DPH
Kurzovné zahrnuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby, coffe break, oběd.

MÍSTO KONÁNÍ
Školící centrum agentury AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C - Vyšehrad

KREATIVNÍ PSANÍ VE FIREMNÍ PRAXI pro obchod, marketing, reklamu a PR

Vybraný termín:

 Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
6 950 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a dvě ? Součet zapište číslicemi.