KONTROLNÍ PLÁN – ELIMINACE REKLAMACÍ

Základní info

Cíl kurzu:

Jednoduše i lajkům vysvětlit, jaký je rozdíl mezi "vyrobenou" a "vykontrolovanou" kvalitou. Inspirovat i odborníky,
jak zdokonalit stávající kontrolní plány. Dodávat kvalitní výrobky, nemít reklamace, nepotřebovat vstupní kontrolu.

Cílová skupina:

Pro všechny ředitele, kteří chtějí vědět, co mají požadovat od svých pracovníků kvality. Pro techniky, aby uměli spolupracovat s pracovníky kvality, když do technologického postupu zakomponovávají kontroly s přidanou hodnotou. Pro všechny pracovníky výroby, aby chápali, že kontrola nám pomáhá, chrání nás, naše výplaty a zákazníky. Pro pracovníky nákupu, aby věděli, co požadovat od dodavatelů.

Obsahová náplň:

− Dnešní podnikatelské prostředí
− Kvalita výrobku, co kontrolovat a proč
− Rozdíl mezi kontrolami výrobku a procesu
− Histogram a stabilita
− Rozdíl mezi “vyrobenou” a “vykontrolovanou” kvalitou
− Úvod do SPC
− Úvod do statistické přejímky srovnáváním
− Účinnost 100%ní kontroly
− Kontrolní technologie
− Kontrolní plán se zárukou na kvalitu
− Diskuse

KONTROLNÍ PLÁN – ELIMINACE REKLAMACÍ

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a šest ? Součet zapište číslicemi.