Komunikační dovednosti II.

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Zlepšit Vaše komunikační dovednosti, rozšířit Vaše znalosti o různých taktikách vyjednávání, procvičit si postupy vedení obchodního vyjednávání.

Obsah:
Strategie budování vztahů a styl úspěšného obchodního jednání
Komunikační proces - verbální a neverbální komunikace
Typologie zákazníků, rozdílné přístupy k různým typům osobností
Specifika komunikace v obchodním jednání - zdolávání námitek, stížnost jako šance, zvládání agresivních projevů, řešení konfliktních situací, techniky aktivního naslouchání a ověření porozumění zákazníkovi, brzdící a posilující reakce v komunikaci
Přímé, pasivní a agresivní jednání
Struktura obchodního jednání - příprava na jednání, zahájení jednání, mapování situace, jádro jednání, závěr, akce po uzavření obchodu, péče o klienta
Rozhodování o taktikách a postupu vyjednávání
Taktické varianty zveřejnění vlastní nabídky
Zvládání krizových situací - techniky a vyvedení jednání ze slepé uličky, nátlakové taktiky, získávání a poskytování ústupků, uzavření vyjednávání, vyjednávání v týmu

Komunikační dovednosti II.

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a jedna ? Součet zapište číslicemi.