Popis kurzu
Komunikace a vyjednávání po telefonuCíle kurzu
Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.Určeno pro
Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asistentkám různých oddělení.
Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.Obsah kurzu
• co je profesionální telefonická komunikace,
• specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.),
• efektivní práce s cílem telefonátu,
• vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
• naslouchání,
• řízení průběhu telefonátu,
• asertivita po telefonu,
• nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.