Keep Cool: Obratná komunikace v konfliktních situacích - Bravurní zvládání nesnadných situací

Základní info

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku

 

Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

 

Kurz je určen:

  • Všichni, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
  • Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
  • Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
  • Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu

 

Keep Cool: Obratná komunikace v konfliktních situacích - Bravurní zvládání nesnadných situací

Vybraný termín:

2.4.2025  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha 1
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a tři ? Součet zapište číslicemi.