Kurzem Vás provede Lenka Kubáčová
Mojí specializací je lidská mysl a komunikace. Zaměřuji se na mentální trénink, komunikaci, rétoriku a řeč těla, asertivitu, sebeprosazení a…Na tomto semináři:
• se naučíte správné komunikační postupy,
• pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
• zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem,
• pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat,
• začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.
Určeno všem, kteří využívají telefon často jako svůj pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek pro sebe či svého šéfa, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu.
Téma je určeno pro začínající a mírně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalovat a nacházet nové cesty v komunikaci navenek.
• příprava na telefonát: struktura rozhovoru s klientem,
• komunikační úrovně a komunikační bloky,
• typy zákaznické motivace,
• zlatá pravidla telefonování,
• typologie klientů,
• typy otázek a jejich prezentace klientovi,
• na co si dát v rozhovoru pozor,
• námitky a jak s nimi pracovat,
• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.
Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
• jak obchodovat po telefonu,
• jak po telefonu zaujmout,
• postup pro telefonické sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
• práce s doporučením.
Jednáme s klientem po telefonu
22.7.2025 Praha SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město Upřesnující informace k termínu
česky