Jednáme s klientem po telefonu

Kurzem Vás provede Lenka Kubáčová

Mojí specializací je lidská mysl a komunikace. Zaměřuji se na mentální trénink, komunikaci, rétoriku a řeč těla, asertivitu, sebeprosazení a…

Základní info

Cíle kurzu

Na tomto semináři:
• se naučíte správné komunikační postupy,
• pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
• zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem,
• pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat,
• začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.

Určeno pro

Určeno všem, kteří využívají telefon často jako svůj pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek pro sebe či svého šéfa, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu.
Téma je určeno pro začínající a mírně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalovat a nacházet nové cesty v komunikaci navenek.

Obsah kurzu

• příprava na telefonát: struktura rozhovoru s klientem,
• komunikační úrovně a komunikační bloky,
• typy zákaznické motivace,
• zlatá pravidla telefonování,
• typologie klientů,
• typy otázek a jejich prezentace klientovi,
• na co si dát v rozhovoru pozor,
• námitky a jak s nimi pracovat,
• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.

Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
• jak obchodovat po telefonu,
• jak po telefonu zaujmout,
• postup pro telefonické sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
• práce s doporučením.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Jednáme s klientem po telefonu

Vybraný termín:

12.2.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a deset ? Součet zapište číslicemi.