Základní info
Cíl semináře
Po absolvování kurzu zvládnou obchodníci přípravu na telefonní akvizici či akviziční jednání u klienta a budou vybaveni nástroji pro to, aby provedli dokonalou analýzu potenciálního klienta. Trénink klade maximální důraz na praktické procvičování reálných situací a součástí tréninku je i audio/videorozbor konkrétních akvizicí se zpětnou vazbou.
Délka semináře
2 dny (16 výukových hodin)
Hlavní témata
- kdo jsou naši potenciální zákazníci – kde a jak je hledat a oslovovat
- efektivní postupy v akviziční činnosti obchodníka – příprava a realizace akvizice
- psychologie akvizičního jednání – jak pracovat s nezájmem, nedůvěrou, neochotou při prvotním oslovení
- principy neurosellingu – jak odhalit a včas eliminovat možné strachy a obavy potenciálního klienta
- akviziční telefonát potenciálnímu klientovi – na co se připravit před voláním, co eliminovat
- jak vést maximálně efektivně akviziční schůzku – aktivní moderace schůzky, pravidla profesionální analýzy potenciálního klienta
BLIŽŠÍ POPIS NA STRÁNKÁCH DODAVATELE