Jak na akvizice nových zákazníků

Základní info

Cíl semináře

Po absolvování kurzu zvládnou obchodníci přípravu na telefonní akvizici či akviziční jednání u klienta a budou vybaveni nástroji pro to, aby provedli dokonalou analýzu potenciálního klienta. Trénink klade maximální důraz na praktické procvičování reálných situací a součástí tréninku je i audio/videorozbor konkrétních akvizicí se zpětnou vazbou.

Délka semináře

2 dny (16 výukových hodin)

Hlavní témata

 

  • kdo jsou naši potenciální zákazníci – kde a jak je hledat a oslovovat
  • efektivní postupy v akviziční činnosti obchodníka – příprava a realizace akvizice
  • psychologie akvizičního jednání – jak pracovat s nezájmem, nedůvěrou, neochotou při prvotním oslovení
  • principy neurosellingu – jak odhalit a včas eliminovat možné strachy a obavy potenciálního klienta
  • akviziční telefonát potenciálnímu klientovi – na co se připravit před voláním, co eliminovat
  • jak vést maximálně efektivně akviziční schůzku – aktivní moderace schůzky, pravidla profesionální analýzy potenciálního klienta

BLIŽŠÍ POPIS NA STRÁNKÁCH DODAVATELE

 

Jak na akvizice nových zákazníků

Vybraný termín:

 Praha

Cena
10 000 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a sedm ? Součet zapište číslicemi.