Jak a proč dělat a rozvíjet personální marketing

Kurzem Vás provede Pavel Hájek

Od roku 1996 se pohybuje v oblasti obchodu a aktivního náboru zaměstnanců pro české i zahraniční společnosti. Jedenáct let řídil personální agenturu…

Základní info

Cíle kurzu

Lidé na trhu práce se mění, stejně jako technologie. Dělejte personální marketing tak, abyste měli větší úspěšnost při náboru vhodných kandidátů.

Dozvíte se, jak v současnosti chápat a ovlivňovat dosah personálního marketingu, jaký vliv a význam mají sociální sítě, jak lze využívat umělou inteligenci a jak brát marketing jako tvořivou hru.

Určeno pro

Určeno:
• personalistům,
• náborovým specialistům,
• manažerům týmů,
• majitelům firem.

Obsah kurzu

• co je to personální marketing, jeho zákonitosti, pravidla, výhody a úskalí,
• dnešní fungování uchazečů na trhu práce – pojďme pochopit ty, které oslovujeme,
• investice a získávání vlivu na trhu práce,
• sociální sítě, jejich vliv na dnešní generace,
• umělá inteligence a její využití v personálním marketingu,
• znalost trhu a konkurence je v přímém souladu s marketingem.

Seminář se opírá o dvacetileté zkušenosti lektora z oblasti náboru nových lidí pro české i zahraniční společnosti.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Jak a proč dělat a rozvíjet personální marketing

Vybraný termín:

14.11.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.