ITIL® je nejznámější soubor osvědčených postupů pro implementaci IT Service Managementu na světě. ITIL® verze 4 zavádí IT Service Management optikou systému hodnoty služeb (Service Value System, SVS), který poskytuje ucelený komplexní pohled na to, jak úspěšně přispívat k hodnotě podniku, a také jak využívat koncepty modelů, jako jsou Lean IT, Agile, DevOps a řízení organizačních změn. Tento základní kurz vás zasvětí do hlavních principů, dimenzí a postupů ITIL® 4. Za tento kurz získáte 14 PDU.
Tento kurz je nabízený s balíkem PeopleCert Membership Essential plan. Studenti budou mít přístup k různým zdrojům (všechny zdroje ke kurzu jsou v anglickém jazyce), včetně:
Tento kurz je určen všem, kteří potřebují porozumět IT Service Managementu a tím poskytovat svým zákazníkům vyšší hodnotu. Je vhodný pro všechny pracovníky a management IT oddělění, stejně jako pro zákazníky, kteří úzce spolupracují s IT na podpoře obchodních požadavků. Tento kurz je také určen pro ty zájemce, kteří usilují o certifikaci ITIL® 4 Foundation a kteří se chtějí připravit na zkoušku ITIL® 4 Foundation.
Po absolvování tohoto kurzu budete mít hluboké znalosti o 7 hlavních principech, 4 dimenzích Service Managementu, 34 praktikách ITIL® a novém systému hodnoty služeb (Service Value System, SVS), které tvoří jádro ITIL® verze 4.
ITIL® 4 Foundation
23.4.2025 – 24.4.2025 ONLINE Upřesnující informace k termínu
09:00 – 17:00 hod.
anglicky
Články společnosti