IT Service Management / ITIL

Základní info

Stále více organizací se orientuje na nový způsob správy IT služeb – na komplexní řešení, které vhodně integruje používané technologie, procesy a lidské zdroje. HP vlastní prověřený IT Service Management Reference Model, který je přední metodologií na trhu a který vychází ze standardů ITIL. Model vychází z toho, že pro hodnocení příspěvku IS/IT k obchodnímu úspěchu podniku je klíčová kvalita a cena služeb, které IS/IT poskytují svým zákazníkům – uživatelům IT. Je otázkou strategického rozhodnutí firmy a vedení IT, jakým způsobem budou tyto služby zajišťovány – zda z vlastních zdrojů nebo smluvním ujednáním s externím poskytovatelem služby (outsourcing).

Společnost Hewlett-Packard soustřeďuje svou nabídku služeb zejména do oblastí:

  • sladění IT a obchodních procesů
  • návrh IT služeb a jejich řízení
  • vývoj a zavádění služeb
  • provozování služeb
  • návrh a realizace vzdělávacích programů

Vzdělávací centrum HP poskytuje odpovídající vzdělání ITSM všem úrovním organizace. Od vrcholového managementu, přes business a IT managery až po odborné pracovníky zabývající se metodologií, procesy a ITSM produkty. 

Více informací naleznete na adrese: https://education.hpe.com/

IT Service Management / ITIL

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.