INTENZIVNÍ TRÉNINK PRODEJNÍHO ROZHOVORU PRO POKROČILÉ OBCHODNÍKY - tipy, zkušenosti, osvěžení znalostí

Základní info

Dobrý obchodník ví, jak vést prodejní jednání a umí se zákazníkem správně mluvit. Úspěšný obchodník nedělá chyby, které vedou ke zbytečně podávaným nabídkám, smlouvání o cenách, nedotahování obchodů a velké množství námitek.


Neprodávejte – pozvěte zákazníka nakupovat.

Nekopírujte poučky – pochopte věci, které v knihách nenajdete!


ÚVOD

Program vysoce intenzivního tréninku vznikl na základě mnohaletých zkušeností s obchodem pro B2C a B2B. Osvědčený přístup v rozvoji dobrých obchodníků spočívá v detailním pochopení prodejního jednání a ve schopnosti správně mluvit. V praxi rozhodují detaily, které obchodníci často přehlíží.

AUTOR - LEKTOR

Ing. Jan Korbel  je zkušený obchodník a vedoucí obchodního týmu; autor speciálních prodejních technik na základě mezioborových studií, autor a lektor úspěšných kurzů na téma prodej.

PŘÍNOSY

  • získání větší kontroly nad obchodním jednáním
  • vyšší efektivita jednání
  • lepší tah na cíl
  • expertní zvládnutí otázek
  • schopnost kriticky hodnotit vlastní rozhovory
  • zvýšení pravděpodobnosti prodeje, protože zákazník bude o prodeji jinak přemýšlet

Zkušení obchodníci v tréninku často říkají: „To je dobré…nikdy jsem to takhle ještě neslyšel“.

OBSAH

  • jak připravit své myšlení na jednání
  • fáze prodejního rozhovoru a jejich efektivní využívání
    (např.: uvolnění atmosféry - není důvod mluvit o dovolené; představení firmy -  není důvod říci  všechny informace;
    nabídka nesmí obsahovat domněnky; o každou informaci musí zákazník předem požádat apod.)
  • videotrénink prodejního jednání s důrazem na přesnost a účinnost formulací
  • expertní kladení otázek  (kdo se ptá, vede rozhovor)
  • technika rámování pro nastavení pravidel rozhovoru, zesílení argumentů a prevenci námitek
  • revize návyků obchodníka a jejich dopadů na efektivitu jednání
  • detailní rozbor klíčových vět rozhovoru a jejich alternativy s ohledem na psychologii prodeje
  • prodejní vyjednávání a jeho vztah k prodejnímu rozhovoru

ROZSAH

1 den, 8 vyuč. hod.  pro 4 - 9 osob 

FORMA

VYSOCE ÚČINNÝ program je koncipován jako velmi intenzivní trénink ve skupinách 2-4 osob. Pod vedením trenéra účastníci objevují a trénují nové možnosti (role klienta a obchodníka) a rozvíjí svou schopnost reflektovat jednání (1-2 osoby poskytující zpětnou vazbu obchodníkovi). Rozvoj reflexe posiluje schopnost přenést nové poznatky do praxe, dodává motivaci k jejich udržení a umožňuje další rozvoj obchodníka bez podpory trenéra.  Proces učení tedy probíhá z velké části mezi účastníky a je zaměřen na udržitelnost změn v praxi. Trenér v reálném čase podněcuje nové úhly pohledu na dění ve skupině a pomáhá hledat lepší řešení pro konkrétní situace. 
Praktický interaktivní trénink, aktivní zapojení účastníků,  modelové situace, intenzivní praktický nácvik prodejního rozhovoru.  Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje.

VÝBĚR Z REFERENCÍ

"Nikdy jsem netušila, že by obchod mohl být zajímavý, až do té doby, než jsem se zúčastnila kurzu obchodních dovedností, který vedl Jan. Jeho jedinečný přístup udělal z kurzu něco neobyčejného. Tento trénink ve mně vzbudil hravost, touhu a vášeň pro věc, kterou děláte. Pokud chcete něco ve vaší firmě či se sebou samým změnit, začněte s Honzou. Nebudete litovat."

Gabriela Lecková (obchodní zástupce, Grape SC, a.s.)

INTENZIVNÍ TRÉNINK PRODEJNÍHO ROZHOVORU PRO POKROČILÉ OBCHODNÍKY - tipy, zkušenosti, osvěžení znalostí

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a jedna ? Součet zapište číslicemi.