Hodnocení zaměstnanců

Základní info

Máte chuť získat základní informace k přípravě a vedení hodnotícího pohovoru? Chcete se dozvědět, co konkrétního se účastníkům daří a v čem by se mohli zlepšit?

 

Zaměření: kurz "Hodnocení zaměstnanců" Vám prozradí, jak na hodnocení pracovního výkonu zaměstnance formou strukturované osobní komunikace. Hodnotících rozhovorů se obávají nejen zaměstnanci, ale i samotní manažeři, i když hodnocení představuje jednu z nejdůležitějších činností manažera. Hodnocení zaměstnanců má pro firmu řadu efektů: nárůst jiné motivace, než finanční, možnost plánovat osobní rozvoj a kariérový růst zaměstnanců, větší spokojenost nadřízených i podřízených ve firmě.

Cílová skupina: manažeři a vedoucí pracovníci.

Obsah kurzu:

  • Význam hodnocení pro zaměstnance, firmu, nadřízeného – zdůraznění jejich nutnosti pro kvalitu komunikace.
  • Struktura hodnotícího rozhovoru.
  • Formuláře a metodika hodnocení.
  • Nácvik hodnotících rozhovorů.
  • Základní chyby manažerů a hodnocených při rozhovoru.
  • Dokumentace a využití postupů.
  • Ukázky z videoprogramu.

 

Po absolvování kurzu účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.  
Nabídku kurz "na míru" Vám připravíme ZDARMA. Vaše dotazy zasílejte
prosím na info@systemy-jakosti.cz

Hodnocení zaměstnanců

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a deset ? Součet zapište číslicemi.