ETIKETA - ZÁSADY SPOLEČENSKÉHO CHOVÁNÍ - pro manažery, pro asistentky

Základní info

ETIKETA

Moderní etiketa v businessu

Základní tendence společenského chování v EU
(na vyžádání v dalších zemích)

Lektoři:
Kvalifikovaní specialisté / bývalí diplomati (tajemník prezidenta ČR aj.)

Moduly:

  • Etiketa verbální a neverbální komunikace (vyjadřování, mluva, mluva těla, vstřícnost jednání).
  • Zásady slušného chování – pozdravy, vítání, oslovování, představení. Tykání a vykání.
  • Mezilidské vztahy na pracovišti. Co se nemá dělat na pracovišti
  • Etiketa osobnosti - vzhled, upravenost, etiketa v oblékání při různých pracovních a společenských příležitostech
  • Byznys styl oblékání
  • Kultura prostředí, vybavenost pracoviště pro přijímání návštěv
  • Představování, přijímání návštěv na pracovišti, jednání s partnery
  • Pravidla zdvořilosti při jednání se zákazníky
  • Poskytování občerstvení návštěvám
  • Etiketa v korespondenci, zdvořilostní pravidla písemných kontaktů s klienty. Etiketa e-mailů. Etiketa v telefonickém styku. Zásady profesionálního telefonování. Etiketa užití mobilů
  • Společenské aspekty obchodního jednání
  • SMALL TALKING - NETWORKING
  • Chování na významných společenských akcích
  • Společenské styky pracovně soukromého charakteru, oslavy životních jubileí, předávání květin, osobních dárků, přijímání dárků apod.
  • Rozdílnosti a specifika společenského chování v jiných zemích.
  • Etiketa v gastronomii - brunch, coctail, číše vína, banket, raut, obchodní oběd či večeře
  • Cvičný raut - konzumace, nápoje,  konverzace a další aspekty

Možnost individuální výuky a konzultací pro management.
Otevřené kurzy nebo firemní školení na míru pro asistentky, obchodníky apod.

ETIKETA - ZÁSADY SPOLEČENSKÉHO CHOVÁNÍ - pro manažery, pro asistentky

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a dvě ? Součet zapište číslicemi.