ETIKETA V KOMUNIKACI

Kurzem Vás provede Ing. Ivana Tichotová, MBA

Cross-Cultural Coach, pracuji individuálně s lídry a top manažery, vedu workshopy ve společnostech, propojuji lidi a kultury, zakladatelka Etiquette &…

Základní info

 

„Existuje pět základních vlastností, které dělají každý tým skvělým: komunikace, důvěra, kolektivní odpovědnost, starostlivost a hrdost. Rád si představuji každou z nich jako jeden z prstů své ruky.“ — Mike Krzyzewski, basketbalový trenér

„Genialita v komunikaci je schopnost být zcela upřímný a zároveň ohleduplný.“ — John Powell, skladatel
„Nejdůležitější věcí v komunikaci je slyšet, co nebylo řečeno nahlas.“ — Peter Drucker, rakouský ekonom

Obsah:

  • Komunikační triky Larryho Kinga:

Např.: Pokud chcete být zajímaví, zajímejte se. Z toho, co povíte, se nic nového nedozvíte. Učte se od jiných, naslouchejte jim.

  • Jak na small talk:

Zahájíte jej nejlépe komplimentem nebo zájmem o druhého a konverzace se s lehkostí rozproudí.

  • Jak změnit téma konverzace:

Poradíme, jak elegantně a rychle utéct od témat, ke kterým byste se neradi vyjadřovali, a přitom nikoho neurazit.

  • Komplimenty a témata, kterým je třeba se vyhnout:

Např. náboženství, peníze nebo sexuální orientace jsou jasná společenská tabu. Jak je to ale s takovým počasím?

  • Elevator pitch:

Taktika, jak se představit a zaujmout protějšek v pár vteřinách.

  • Jak si poradit s trémou:

Zajímají Vás triky, jak se zbavit trémy? Jak se rozmluvit, abyste byli poutavými řečníky?

  • Jak číst řeč těla:

Postoje, gesta, dotyky, pohyb těla, pohledy – co vše o Vás prozradí a jak naopak přečíst řeč těla obchodní protistrany?

  • E-mail a písemná korespondence:

Jak vypadá obchodní a jak osobní dopis, nejčastější přešlapy v písemné komunikaci. Víte například, jak se píše správně datum nebo číslovky? 5.000 Kč nebo CZK 5,000 Kč – který zápis znamená pět tisíc a který pět korun?

  • Umění telefonovat:

 Největší chyby a užitečné rady, např. jak se nechat elegantně zapřít svou asistentkou.

  • Etiketa běžných každodenních situací:

V kanceláři, ve výtahu, na schodech, v autě, v restauraci. Kam v autě posadíte nejváženějšího hosta?

  • Kontaktní situace:

Představení, pozdrav, oslovování, vizitky, pozvánky, dary. Kde se vizitky předávají oběma rukama a kde nikdy levou rukou?

  • Mezikulturní komunikace:

Ve které zemi nikdy neuslyšíte přímé „ne“ jako odmítnutí, protože by tím dotyční ztratili tvář? Ve které zemi lidé přijmou upřímnou kritiku a kde je to naopak urazí? Kde komunikujete se šéfem, jako by byl na stejné pozici jako Vy, a kde se naopak dodržuje přísná pracovní hierarchie? Kde je třeba říci vše do detailu a kde se naopak od dětství vyučuje umění „číst mezi řádky“?

Forma:

Kurz není jen o powerpointových prezentacích. Slibujeme, že se rozhodně nebudete nudit. Mnoho získaných informací si obratem a zábavnou formou vyzkoušíte v praxi, teoretické znalosti ještě utvrdíme vizuálním zážitkem v podobě krátkých videí, díky nimž si snadněji zapamatujete jednotlivé postupy, zasoutěžíte si s naší společenskou hrou a na doma Vás kromě pracovních sešitů vybavíme ještě aplikací, s níž budete moci nabyté znalosti dále trénovat a získávat bez větší námahy i mnohé další.

Co získáte:

  • Sebevědomě zvládnete každodenní pracovní rutinu i výjimečné situace, nebudete mít problém komunikovat ve zdánlivě bezvýchodných situacích.
  • Zbavíte se trémy a parazitních slov, jako jsou no, hm, jako ad.
  • Navážete konverzaci s kýmkoli a kdekoli, aniž byste se cítili nepatřičně, a budete schopni se bravurně vyhnout také všem třaskavým tématům.
  • Budete moci komunikovat písemně i ústně třeba v Londýně, Tokiu nebo Dubaji tak, abyste dosáhli svého a nikoho neurazili.
  • Naučíte se být skvělými řečníky i posluchači.

 

ETIKETA V KOMUNIKACI

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a osm ? Součet zapište číslicemi.