Efektivní řešení konfliktních a problémových situací s klienty

Kurz na míru

Základní info

CÍLE TRÉNINKU
* Prohloubit získané komunikační dovednosti.
* Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty.
* Naučit se čelit manipulaci a agresivitě ze strany druhých.

OBSAH
Připravený program bude naplněn příklady z praxe účastníků. Průběh semináře mohou ovlivnit aktuální požadavky a náměty účastníků, jež budou rámcově souviset s danou problematikou.
* co je konflikt
* přístup ke konfliktu a styly jednání v konfliktních situacích
* jak vnímám sebe sama
* zásady komunikace v konfliktních situacích
* jak jednat s rozčíleným člověkem
* jak zvládnout vlastní negativní emoce
* emoční inteligence
* transakční analýza (TA) a její využití pro efektivní zvládání komunikace s druhými
* typologie osobnosti – jak jednat s jednotlivými typy lidí, jaký/á jsem
* jak se bránit nátlakovým taktikám partnera, jak překonat nesouhlas partnera – průlomové vyjednávání

Efektivní řešení konfliktních a problémových situací s klienty

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a jedna ? Součet zapište číslicemi.