Efektivní obchodní prezentace

Základní info

Cíl semináře

Obchodníci se v rámci kurzu naučí pracovat se všemi složkami obchodní prezentace. Budou umět vybrat a správně prodat pravé užitky produktu klientovi a rychleji tak dojdou k získání souhlasu či uzavření obchodního případu.

Délka semináře

2 dny (16 výukových hodin)

Hlavní témata

 

  • pravidla účinné prodejní prezentace – osoba obchodníka jako nejdůležitější „produkt“ v úvodu prezentace
  • složky prodejní komunikace a jejich vliv na prodejní výsledek
  • správná struktury prodejní prezentace – profesionální postup v prodejní prezentaci – čím začít, co využívat v prezentování, jak zakončovat prezentaci
  • verbální, neverbální projev, obsah a forma komunikace – co vše musí obchodník zvládat ve svém projevu
  • tvorba prvního dojmu – pravidlo „4/20“, práce s „prvním dojmem“
  • obchodník – firma – produkt v prodejní prezentaci
  • jak profesionálně vizualizovat návrh řešení u klienta
  • vlastnosti – výhody – užitky produktu – postup v prodejní prezentaci
  • jak řešit klientovi jím požadované potřeby a ve správnou chvíli mu prodávat správné užitky
  • jak prezentovat různým zákazníkům poptávané užitky v prodejní prezentaci

BLIŽŠÍ POPIS NA STRÁNKÁCH DODAVATELE

 

Efektivní obchodní prezentace

Vybraný termín:

 Praha

Cena
10 000 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a tři ? Součet zapište číslicemi.