- jak dát firmě tvář
Naučte se, jak vytvořit firemní identitu a uvést ji do praxe. Co stojí za jednotnou image firmy, jejími kodexy chování a vystupování ? Poznejte standardy corporate identity !
CÍL
Cílem kurzu je podrobně se seznámit s významem a prvky "jednotné firemní tváře" - Corporate Identity (CI). Získat přehled o možnostech a podobách CI, jeho vývoji a souvislostech s dalšími nástroji marketingu a reklamy. Zevrubný přehled o problematice a především praktické povědomí o tom, jak vylepšit CI právě ve Vaší firmě, na co se zaměřovat a co neopomíjet.
CÍLOVÁ SKUPINA
Seminář je určen všem, kteří se podílejí na vedení a zastupování firmy, na její propagaci anebo na prodeji jejích produktů či služeb. Ve své každodenní praxi ocení získané poznatky management, marketingoví i administrativní pracovníci, obchodní zástupci a prodejci. Na velikosti ani zaměření firmy nezáleží - budování "tváře firmy" se týká velkých společností i živnostníků.
OBSAH
METODY A FORMA
1 denní seminář (8 vyuč. hodin). Výuka probíhá formou komentovaného výkladu s praktickými ukázkami, na které navazují jednoduchá cvičení a moderovaná diskuse se zaměřením na praxi účastníků.
LEKTOR
Ondřej Sedláček, DiS. - lektor a poradce v oblasti marketingu, reklamy a médií, autor populárně naučné knihy "REKLAMA - Triky, které vás dostanou" a řady odborných článků na téma komerční komunikace.
CENA
3.950,- Kč (resp. 4.740,00 Kč vč. DPH 20%)
Kurzovné zahrnuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby a občerstvení.
Pro neplátce DPH - možnost platby bez DPH - viz. elektronická přihláška kurzu (zaškrtněte Neplátce DPH).
MÍSTO KONÁNÍ
Školící centrum agentury AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C - Vyšehrad.
Corporate identity - firemní design a kultura
Praha Na Pankráci 30, Praha 4 - Vyšehrad Upřesnující informace k termínu
česky
Články společnosti