CHANGE MANAGEMENT - strategické řízení změn

Základní info

 

Workshop je koncipován jako cyklus řízení

§        INFORMACÍ – jak strategicky pracovat s informacemi, postojem atd. – znalostní management (klíčové slovo Strategie a Změna)

§        OSOBNOSTI – jak uspět (JÁ) v době změn – osobnostní management (klíčové slovo Etika – Sebevědomí - Energetizace)

§        TÝMUjak motivovat svůj tým k vyšším výkonům právě v období změn – personální management (klíčové slovo Motivace a Komunikace v týmu)

 

1.      Změna

Motto: „Řízení změn a nástroje na řízení informací

2.      Změna a JÁ

Motto: „Řízení sama sebe“

3.      Změna, JÁ a tým

Motto: „Řízení týmu“

 

CÍL

Cílem semináře je zdůraznit manažerům vědomí důležitosti změn vedoucích k rozvoji a růstu: manažer = nositel a stabilizátor pozitivních změn. Aby byl zmíněný cíl splněn, linie semináře půjde od „teorie“ ke „kolektivní praxi“: účastník se nejdřív dozví informace související s řízením změn, následně si otestuje sebe jako manažera změn (schopnosti, dovednosti, sebevědomí, loajalitu, věrnost značce…) a na závěr semináře si natrénuje komunikaci v týmu při realizaci a fixaci změny (komunikaci a motivaci v týmu).

 

OBSAH

 

1. Změna v hlavní roli

Motto: „Řízení změn a nástroje na řízení informací“


o       Změna – jistota či nejistota

-        cíl změn

-        produkt / potenciál

o       Změna v čase

-        informace

-        citlivost

-        postoje

-        zahájení změn

-        změny

-        fixace změn

o       Změna v prostředí

-        podnikatelské prostředí

-        firemní kultura

    • odpor vůči změnám
    • přeměna odporu na podnikový potenciál

 

  2. Změna a JÁ

Motto: „Řízení sama sebe“

 

o       Paterovo pravidlo úspěchu manažera

-        odbornost versus nadšení, sebevědomí a osobnost

-        řízení kompetencí / profesionální manažer

o       Asertivita v manažerské praxi

-        sebevědomí

    • pozitivní uvědomování si sama sebe

o       Manažerská integrita

-        rovnovážná osobnost

-        nástroje zajišťování stability

o       Firemní kultura a já

-        pozitivní vztah k firmě a značce

-        budování vztahu k firmě a značce

o       Loajalita   -   JÁ -  změna

 

 3. Změna, JÁ a tým

Motto: „Řízení týmu“


o       Tým v době změn

-        vznik změnových idejí

-        stanovení kritických cílů

-        implementace změnových idejí

    • matice odpovědnosti

-        standardizace změn

-        týmová struktura řízení proudu změn

o       Motivace v době změn

-        jak stabilizovat hygienické faktory a zefektivnit motivátory v době změn

    • nástroje motivace

o       Řešení konfliktních a zátěžových situací v komunikaci

 

METODY
Kurz probíhá formou  semináře; komentovaný výklad a diskuse, řešení případových studií.

Posluchači obdrží písemné pracovní materiály.

CHANGE MANAGEMENT - strategické řízení změn

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.