CHANGE MANAGEMENT - jak připravovat změny ve firmě

Kurz na míru

Základní info

Cíl kurzu:
Poznat základní zákonitosti změn ve firmách. Dokázat naplánovat změnu, připravit, provést a upevnit ji. Poznat typické reakce na změnu a jak se na ně připravit, případně eliminovat odpor.

Nejvhodnější pro:
Manažery, kteří změny plánují a prosazují do praxe. Vhodné pro TOP manažery i provozní vedoucí týmů a skupin.

Obsah kurzu:
Změny jako stávající zákonitý vývoj a proces
• Hnací a brzdné síly změn
• Typy změn v organizacích
• Příprava změn, časové souvislosti
• Technický a sociální subsystém
• Komunikace před – v průběhu – po změnách
• Jak snižovat odpor ke změnám
• Sledování a vyhodnocování změn
• Nejčastější chyby v provádění změn
• Příprava a simulace změny ve vlastní společnosti - modelový příklad

Poznámky:

Máte prosadit změny v oddělení? • Děláte restrukturalizaci? • Dochází ke změnám ve vedení? • Máte měnit obsahy práce a zavedené postupy?
Změna vždy bolí a ne každý ji vítá s úsměvem. Naučte se změny připravovat a prosazovat do denní praxe tak, aby byly co nejrychlejší, s maximálním efektem a minimálními ztrátami.


Metody:
Teorie a vysvětlení
Přípravy pro praxi
Simulace situací

CHANGE MANAGEMENT - jak připravovat změny ve firmě

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.