Každý program se připravuje na míru klientovi podle jeho potřeb a cílů
___________________________________________________________________
I. TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - vizitka společnosti
pro call centra, hot-line, recepční, asistentky
Cíl
seznámit se základními pravidly telefonické komunikace, ujasnit a sjednotit pricipy komunikace po telefonu, poskytnout návod pro jednání s různými typy zákazníků a v různých konkrétních situacích. Vhodné pro pracovníky call-center, recepční, hot-line, asistentky, obchodníky a další profese (kurz není zaměřen na telemarketing - prodej po telefonu).
Forma
1- 2 denní tréninkový kurz
Obsah
Telefonická komunikace
Získávání informace prostřednictvím telefonu
Typologie zákazníků
Metody práce - stručné teoretické základy a návazný trénink s využitím nahrávek, audionahrávky - poslech a rozbor, zpětná vazba každému účastníkovi, opakovaný nácvik telefonátů.
II. TELEMARKETING - trénink prodejních telefonátů
pro obchodníky a podporu obchodu a prodeje, call-centra
(program se připraví na zakázku - přizpůsobí na míru potřebám účastníků)
Cíl
Získat profesionální projev, umět zaujmout, přesvědčivě argumentovat, zvládat námitky, naučit se analyzovat komunikační partnery a přizpůsobit tomu své jednání, získat nové zkušenosti v modelových situacích, rozpoznat své silné a slabé stránky
Forma
1- 2 denní tréninkový kurz
Obsah
Metody práce - stručné teoretické základy a návazný trénink s využitím nahrávek, audionahrávky - poslech a rozbor, zpětná vazba každému účastníkovi, opakovaný nácvik telefonátů
TRÉNINK VEDOU ZKUŠENÍ LEKTOŘI s vlastní obchodní praxí a s dlouholetými zkušenostmi s tréninkem telefonické komunikace.
III. COLD CALLING - akvizice a volání na studené kontakty
CALL CENTRA - TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - TELEMARKETING - pro operátory, obchodníky, recepční, asistentky
Články společnosti