"Bez komentáře" se novinářům neříká: krizová komunikace (nejenom s médii)

Kurzem Vás provede Ing. Hana Hejsková

Je vyhledávanou certifikovanou lektorkou na téma řešení strategické komunikace ve vztazích s médii. V letech 2009 – 2014 zastupovala českou republiku…

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, jak účinně podržet pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu nepříjemné události.
Seznámíte se s principy přípravy a využití krizového PR.
Seznámíte se s variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku médií, který se přenáší na celou firmu.

Určeno pro

Stala se vaší firmě nepříjemná až krizová událost, o kterou se začala zajímat média? Nenechte se zaskočit. Připravte si scénář krizové komunikace dříve, než nepříjemnosti nastanou.

Tento seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly dobré krizové komunikace, tedy především:
• pracovníci tiskových oddělení,
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR,
• asistentky tiskových oddělení,
• specialisté interní komunikace,
• specialisté marketingu,
• pracovníci personálních oddělení.

Obsah kurzu

• typy nepříjemných, negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak uvažovat a čeho se držet,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• jak být připraven na komunikaci s médii,
• princip zlatých vět,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

"Bez komentáře" se novinářům neříká: krizová komunikace (nejenom s médii)

Vybraný termín:

10.12.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a devět ? Součet zapište číslicemi.