Asertivní komunikace - 2denní

Základní info

Obsah kurzu

Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých záležitostech.

Cíl:
  • Naučit se dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu
  • Seznámit se s principy a zásadami asertivní komunikace a naučit se je ovládat
  • Procvičit klíčové asertivní dovednosti
  • Umět zdvořile odmítnout (říci ne)
  • Věcně čelit kritice a kritiku poskytovat
  • Požádat o laskavost
  • Dokázat prosadit svůj oprávněný zájem
  • Zvládat jednání s agresivními, nevstřícnými a nespolupracujícími lidmi

Asertivní komunikace - 2denní

Vybraný termín:

29.4.2025 –  30.4.2025  ONLINE
09:00 – 16:00 hod.

Cena
11 400 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.