Apollo 13™

Kurz na míru

Základní info

Základní info

Odpočítáváme poslední hodiny do ukončení úspěšného projektu. Nebo neúspěšného? Nenechte si ujít manažerskou hru, která vám ihned a prokazatelně zvýší návratnost investice do vývoje, správy a řízení IT služeb ve vašem IT týmu. Nejlepší simulace pro osvojení si IT Infrastructure Library metodiky ITIL a IT Service Managementu dle ITSM.

 

Apollo 13 ITSM pro týmy
ITIL® je efektivní nástroj na ovládání IT. Přesto i vy patříte mezi organizace, které investovali do školení svých zaměstnanců, ale nedaří se vám překlopit tyto znalosti do praktických přínosů?
Využití "best pratice" vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných stran. A přesně o tom je tato simulace. Na praktických příkladech si vyzkoušíte uplatňování osvědčených postupů ITSM v organizaci.

ITSM simulátor pomáhá týmům
zlepšit komunikaci
stát se výkonnějším týmem
využít potenciál agilního řízení
posílit sounáležitost členů v organizaci
pochopit vnitrofiremní procesy, vstupy a výstupy

 

Tohle je budoucnost ve školení

U nás si hrají i manažeři z EmbedIT. Zabezpečují IT od návrhu aplikací po jejich podporu pro PPF (Home Credit Group a Air Bank) Jejich aplikace využívá 45 milionům zákazníků v 11 zemích. EmbedIT má 800+ zaměstnanců, kteří se starají o 20 datových center po celém světě s objemem více než 200 milionů transakcí denně.

Scénář simulace

"Houston, we have a problem..."

Nejúspěšnější z neúspěšných akcí v dějinách astronautiky dle ITSM

Astronauti jsou na misi 55hodin a 55minut, když se na palubě letadla ozve hlasitá rána. Jedna z nádrží s kyslíkem explodovala a poškodila další palivové články, které jsou primárním zdrojem energie. 

Tlak začal klesat. Elektrické napájení záložních akumulátorů má životnost 10hodin. Astronauti jsou ale 87 hodin od domova.

 

Čeká vás nesmírně obtížný, ne-li nemožný boj o život. Obletět s těžce poškozenou lodí Měsíc, vrátit se k Zemi a bezpečně přistát. Pokud nebudete pracovat jako tým, energie a kyslík dojdou dříve, než se dostanete zpět na Zem.

Vítejte v simulátoru APOLLO 13 – ITSM Experience!

 

Cíle ITSM simulace

Závisí na tom, čeho chce vaše organizace dosáhnout, jak vyspělé máte procesy, jaké problémy a požadavky chcete vyřešit. Některé z cílů, kterých v simulaci dosáhneme:

 

  • efektivnější komunikace a spolupráce
  • pragmatické a kontinuální zlepšování služeb
  • jasně definované, odsouhlasení úkoly, role a odpovědnosti
  • jednodušší koordinace osob, procesů, produktů a partnerů
  • demonstrace, jak správné nástroje pomáhají řídit workflow a podporují sdílení znalostí

 

Proč Apollo 13

Je vám některá z těchto situací povědomá?

Nebude to jednoduché

Organizace chápe ITSM jako složitý implementační projekt, nikoliv jako nástroj neustálého zlepšování IT Service Managementu.

 

 

Nemáme jasné byznys cíle

IT divize je až příliš soustředěna interně, nedokáže se zaměřit na koncové uživatele, resp. business a přínosy, které „best practice“ metodiky, jako je ITIL přináší.

 

Nedokážeme realizovat změny

Až příliš málo pozornosti je věnováno pilířům „ABC“: osobní postoj (Attitude), chování (Behavior) a kultura organizace (Culture). Další chybou je i nedostatečná kompetence realizovat změny.

 

Potřebujeme změnu

Aplikování osvědčených postupů (best pratice) vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných osob v organizaci. Ale chybí nám praktické příklady jak začít.

 

Apollo 13 ITSM pro manažery

Standardní kurzy jsou zaměřeny na úspěšné absolvování certifikace (až 80% je teorie a terminologie), nikoliv na překlopení teorie do praxe. 

Největších přínosů dosáhnete u manažerů, kteří chtějí

 

  • Identifikovat oblasti zlepšení pracovních procesů
  • Přeložit teorii best practice ITSM dle ITIL do praxe
  • Pochopit a prožít přínosy procesního stylu práce na projektech

 

Apollo 13™

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.