Schválení účasti na kurzu
Můžete mít skvěle proškolené lidi, přední odborníky, dokonalý produkt, strategie i cíle. Přesto však nedosahovat výsledků, které jste si ve firmě naplánovali. Proč se to děje?
Jak to ale aplikovat přímo u vás? A co z toho, co děláte, je správné a co by chtělo ještě trochu vylepšit? Někdy stačí maličkosti, které přinesou velké výsledky. Přijďte to probrat.
Workshop nabitý reálnými zkušenostmi z terénu od ženy, která se 12 let zabývá analýzami firemní kultury a aktivně přispívá ke zkvalitňování prostředí ve firmách v ČR. 20 let obchodní praxe v B2B zaručuje pragmatický obchodní pohled s fokusem na výsledky. Fakta bez balastu kolem a bez zbytečné teorie, předávaná autentickou, odlehčenou a hlavně srozumitelnou formou.
Má za sebou stovky rozhovorů s majiteli firem, managementem i řadovými zaměstnanci. Klíčoví lidé z vedení nejrůznějších organizací díky konzultacím s ní získávají inspiraci, která efektivně mění způsob chování k vlastním lidem a mění pohled na řízení. Bude s vámi sdílet pohled lidí, kteří zodpovídají za výsledky firmy, ale také pocity lidí, kteří svými výkony ovlivňují výsledky a přitom se ve firmě necítí být důležití.
Co mi trénink přinese?
-
Budete schopni analyzovat vliv firemního prostředí na výsledky a identifikovat klíčové oblasti pro zlepšení.
-
Naučíte se konkrétní kroky pro zvýšení angažovanosti zaměstnanců a budete schopni posílit proces budování důvěry.
-
Získáte povědomí o častých manažerských omylech a naučíte se strategie, jak se jim vyhnout.
-
Naučíte se efektivně komunikovat změny ve svém týmu a získáte tipy na vedoucí komunikaci s komplikovanými osobnostmi.
-
Osvojíte si potřebné dovednosti pro úspěšné vedení individuálních rozhovorů, pochopíte sílu oceňování lidí a získáte konkrétní příklady úspěšných změn ve firmách.
Komu je trénink určený?
-
manažerům jakkoliv velkého týmu
-
HR či personalistům zodpovědným za firemní kulturu, rozvoj zaměstnanců, employer branding apod
-
majitelům firem, top managementu a strategickému vedení, kterému záleží na efektivitě firmy
Co využijete v praxi?
To, že správně nastavené vnitrofiremní prostředí pomáhá společnostem k úspěchu, víme všichni. Taky víme, že přímo ovlivňuje:
-
snižování fluktuace zaměstnanců
-
upevňování značky a dobrého jména firmy na trhu
-
snadnější nábor nových pracovníků
-
vyšší motivaci a angažovanost lidí
-
budování loajality a důvěry napříč celou firmou
Příznivé prostředí a správný způsob řízení zkrátka zlepšují obchodní výsledky celé firmy a posilují brand vůči konkurenci.