AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ - profesionální telefonická komunikace pro call centra, akvizici, prodej i péči o klienty

Základní info

3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY


Jak vám mohu pomocííí? 
Tak tohle jistě není způsob, jakým byste chtěli komunikovat po telefonu s vašimi klienty. 


Martha Issová řádí v reklamě v call centru


Komunikujete s vašimi klienty, dodavateli, partnery po telefonu? Nabízíte služby, poskytujete informace, řešíte stížnosti a reklamace? Oslovujete nové klienty a prodáváte vaše produkty?
Absolvujte komplexní trénink potřebných dovedností pro profesionální přístup a péči o zákazníky, efektivní akvizici a prodej i pro reprezentaci firmy či společnosti.

1. Modul
Profesionální telefonická komunikace ►
1.10.2018

2. modul
Prodej po telefonu - telemarketing ►   
26.10.2018

3. modul
Cold calling - volání na studené kontakty a akvizice po telefonu ►
1.11.2018

Jednotlivé moduly lze absolvovat i jednotlivě.
Při objednání všech modulů cenové zvýhodnění - kurzovné se slevou 10%.

AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ - profesionální telefonická komunikace pro call centra, akvizici, prodej i péči o klienty

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a osm ? Součet zapište číslicemi.