Zamysleli jste se někdy nad tím, co Vás více rozčílí? Je to špatně posekaný trávník, nebo některá osobní služba jakou je třeba občerstvení? Později otevřená závodní jídelna je důvodem k rozmrzelosti mnoha pracovníků. Dobře fungující služby pro jednotlivé uživatele budov či zaměstnance jsou podstatně důležitější než mnohé technické služby (zde je dopad spíše nepřímý a projeví se později). Takzvané měkké služby jsou pro chod organizace velice důležité a mohou významně zvýšit produktivitu zaměstnanců (zamyslete se, jak mnoho času strávíte věčným zařizováním drobností, které nespadají do Vaší náplně práce). Seznamte se proto se základy FM služeb typu recepce, zajištění služebních cest, rezervace prostor, pořádání různých akcí, zajišťování kancelářských potřeb, stravování a občerstvení (včetně pití), zajištění interní dopravy a vozového parku, interní pošty, kopírovacích služeb, archivace a mnohých dalších.
Seznámíte se se základy několika „měkkých FM služeb“, které významně ovlivňují fungování každé organizace. Většina těchto služeb je v současnosti zajišťována samostatně a většina organizací ani neuvažuje o jednotné formě jejich řízení. Integrace však umožňuje sdílení těchto služeb navzájem a tím i značné zefektivnění. Pro jednotlivé zaměstnance (uživatele budov) pak integrovaná forma přináší vyšší přehlednost, snazší objednání a efektivnější sledování jejich plnění. Seminář je zaměřený na základní prvky jednotlivých služeb. Přednášející jsou profesionály ve svých profesích s mnohaletou praxí, a tak mohou posluchače uvést do světa těchto FM služeb. Je pak na každém posluchačovi, zda bude umět tyto služby poptat integrovaně, či je bude nadále zajišťovat dezintegrovaně. O integraci FM služeb více pojednávají semináře č. 1, 2 a 11).
Tento seminář je součástí rekvalifikačního kurzu facility manažera (10. den), lze ho však absolvovat i samostatně.
10p – Péče o uživatele objektů; Stravování; Tiskové, kopírovací, poštovní a archivační služby; Dopravní služby
Praha U Sluncové 71/14, 186 00 Praha
09:00 – 17:00 hod.
česky