100% SERVIS - PRO ČÍŠNÍKY A HOTELOVÝ PERSONÁL

Základní info

 

„Spojujeme technologie, módu a umění moderního servisu 21. století.“

„Zákazníci jsou chytřejší než kdy předtím a hledají vyšší hodnotu. Chtějí více než jen dokonalé služby, chtějí skvělý zážitek.“

Obsah kurzu:

-   Matice hostů: přístup k různým typům hostů

-   Nikdy neříkejte „ne“

-   Jak se vymluvit z jakékoli situace, aniž byste kohokoli uvedli do rozpaků?

-   Diskrétnost jako nejvyšší priorita

-   3 zlatá pravidla, jak se chovat ke svému šéfovi

-   Verbální a neverbální komunikace

-   Prostřete stůl stylově

-   Objednání, obsluha s grácií a dle etikety

-   Otevírání dveří, kabát, kabelka, usazení ke stolu

-   Jak asistovat hostům u auta při vystoupení či nastoupení?

-   Jak sestavit a odprezentovat slavnostní vícechodové menu?

-   Zasedací pořádek pro nejrůznější příležitosti

-   Jak skladovat, čistit a zacházet se stříbrným příborem?

-   Máslo na stole je často příliš měkké nebo tvrdé. Co takhle skutečné umění předvídat, jak na něj?

-   Víno, šampaňské, čaj i káva – historie a legendy, stejně jako triky, jak je servírovat stejně jako v londýnském Ritzu

-   Je přece jen jedna příležitost udělat dobrý první dojem – dozvíte se proto vše o tom, jak se prezentovat

-   Dobrá košile je základ skutečného gentlemana – naučíme Vás sedm znaků, podle kterých poznáte tu s nejvyšší kvalitou

-   Postoj a držení těla, gesta, oční kontakt, mimika, doteky, jak číst řeč těla

-   O čem hovořit a na jaká témata raději zapomenout?

-   Nejrůznější společenské akce a jejich specifika

-   Pořádání akcí i na té nejvyšší úrovni

-   Specifika mezinárodních kuchyní

-   Triky pro ekologický úklid

-   Motivace v týmu

Víte, že…

-   Téměř sedm z deseti restaurací má potíže s poskytováním služeb na správné úrovni.

-   Většina hotelů a restaurací mění týmy každých 18 měsíců, čímž enormně zvyšují náklady a ztrácí konzistenci služeb.

Co získáte:

Náš jedinečný školicí program naučí zaměstnance techniky, jak zlepšit servisní služby a oslovit klienty do takové míry, že Váš obrat zaručeně poroste a skvělá pověst se bude šířit jako lavina. Cit pro detail je učiní jedinečnými.

 

100% SERVIS - PRO ČÍŠNÍKY A HOTELOVÝ PERSONÁL

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a tři ? Součet zapište číslicemi.