ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro
manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace.

Cíl:
Dokázat zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit.

Obsah:
* Zásady komunikace
* Co je to konflikt
* Příčiny jeho vzniku
* Vývoj
* Typy konfliktů
* Nejlepší způsob řešení konfliktu – nepřipustit, aby vznikl
* Metody řešení už vzniklého konfliktu
* Typy lidí a způsob komunikace s nimi

Metody výuky:
Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.

ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.