Základní info
Cíle
- posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem
- zdokonalit se v přesném, věcném a zákazníkem pozitivně přijímaném způsobu verbální neverbální komunikace
- rozvinout schopnost aktivně naslouchat a porozumět potřebám a očekáváním zákazníka
- naučit se číst neverbální projevy zákazníka a získávat z nich zpětnou vazbu pro další postup v obchodním jednání
Kurz je určen pro
prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
Obsah
Zákaznická orientace
Dvě úrovně služby zákazníkům
Komunikace
Verbální komunikace
Neverbální komunikace
Aktivní naslouchání
Charakteristika a forma kurzu
„Zákaznicky orientovaná komunikace" je dvoudenní, interaktivní a výcvikové školení.
Pracovní metody
- krátké přednášky
- moderovaná diskuze
- práce ve skupinách
- modelové scénky
- videotrénink
- licenční výukové filmy doplňují a podporují okruhy daných témat
Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE