Vymáhání pohledávek po telefonu

Kurz na míru

Základní info

Kurz lze realizovat prezenční i online formou.

Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy aby dlužník (soukromá osoba či firma) zaplatil nejvyšší možnou částku v co nejkratším možném čase?

Pro koho: management oddělení Collections, vymahači pohledávek, supervizoři, teamleadeři

 

  • Mít přehled! Aktuální situace v oblasti vymáhání pohledávek v době po skončení koronavirové krize, právní rámec, pravděpodobný výhled vývoje do budoucna
  • Scénář dává jistotu! Struktura rozhovoru o pohledávce. Fáze vymáhání pohledávek po telefonu a řízení rozhovoru směrem k cíli
  • Informace mají cenu zlata. Zjišťování detailů pohledávky od dlužníka, profesionální kladení otázek
  • S kým mluvím? Typologie dlužníků - čtyři typy dlužníků v závislosti na jejich ochotě zaplatit pohledávku
  • Po dobrém, či po zlém? Dávkování konstruktivního tlaku na dlužníka. Doporučené věty pro namíchání účinného koktailu tlaku na vymožení pohledávky
  • Námitky v procesu vymáhání pohledávek. Které námitky lze očekávat a jaké jsou úderné argumenty na jejich překonání?
  • Trénink klíčových dovedností z rozhovoru o pohledávce

 

 

Vymáhání pohledávek po telefonu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.