Základní info
Kurz lze realizovat prezenční i online formou.
Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy aby dlužník (soukromá osoba či firma) zaplatil nejvyšší možnou částku v co nejkratším možném čase?
Pro koho: management oddělení Collections, vymahači pohledávek, supervizoři, teamleadeři
- Mít přehled! Aktuální situace v oblasti vymáhání pohledávek v době po skončení koronavirové krize, právní rámec, pravděpodobný výhled vývoje do budoucna
- Scénář dává jistotu! Struktura rozhovoru o pohledávce. Fáze vymáhání pohledávek po telefonu a řízení rozhovoru směrem k cíli
- Informace mají cenu zlata. Zjišťování detailů pohledávky od dlužníka, profesionální kladení otázek
- S kým mluvím? Typologie dlužníků - čtyři typy dlužníků v závislosti na jejich ochotě zaplatit pohledávku
- Po dobrém, či po zlém? Dávkování konstruktivního tlaku na dlužníka. Doporučené věty pro namíchání účinného koktailu tlaku na vymožení pohledávky
- Námitky v procesu vymáhání pohledávek. Které námitky lze očekávat a jaké jsou úderné argumenty na jejich překonání?
- Trénink klíčových dovedností z rozhovoru o pohledávce