ÚVOD
Program je určen pro všechny pozice vyžadující psaní tvůrčích textů v rámci interní či externí komunikace, redaktorům firemních periodik, vedoucím rubrik, tvůrcům newsletterů, začínajícím žurnalistům a publicistům, tiskovým mluvčím. V tomto kurzu budou seznámeni s náplní práce redaktora firemních či obecních periodik - firemního časopisu, s hlavními publicistickými žánry, etickým kodexem žurnalisty a žurnalistickou tvorbou.
CÍL
Kreativní psaní kvalitních textů pro firemní a obecní periodika, newslettery, firemní materiály či PR články.
CO ÚČASTNÍCI ZÍSKAJÍ
OBSAH
METODY A FORMA VÝUKY
1 denní workshop; výklad a komentovaná diskuse, cvičení, psaní textů.
POČET OSOB
cca 10 max.
LEKTOR
Bc. František Tlapák - specialista na komunikaci s praxí novináře a moderátora
TERMÍN
9. března 2018
KURZOVNÉ
3.950,- Kč
Kurzovné zahrnuje studijní a pracovní materiály, oběd, občerstvení, psací potřeby.
MÍSTO KONÁNÍ - KONTAKTY
Školící centrum ag. AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C – Vyšehrad
TVŮRČÍ PSANÍ A TVORBA FIREMNÍHO ČASOPISU - jak psát žurnalistické žánry a texty pro firemní /obecní časopis
Praha