TELESALES - TELEMARKETING - prodej po telefonu

Základní info

Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Jak zaujmout klienta po telefonu, aby mě poslouchal? Jak si zajistit více obchodních schůzek a úspěšných obchodů? 


Obchodní a nabídkové telefonáty patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Obchodní aktivity však tvoří základ životaschopnosti firmy.Pokud náš prodej skomírá ve stereotypu a rutině,  je cílem oživit, povzbudit a zefektivnit obchodní aktivity.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání, podpořit  nebo zrealizovat prodej je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. 


 

  • Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?​​
  • Jak mám působit, abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
  • Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • ​Jak si zajistit více obchodních schůzek?
  • Jak posílit dovednosti prodeje po telefonu?

URČENO

obchodníkům, podpoře obchodu, podnikatelům, operátorům, pracovníkům call center

ÚVOD

Co vlastně zákazníci chtějí?

  • Proč se lidé brání prodeji / nákupu?
  • Jak neprodávat jen cenou, slevami a benefity?
  • Jak funguje lidská motivace a proč je cena až na druhém místě?
  • Víme, co vlastně nabízíme a jsme při prodeji přesvědčiví?
  • Jak zvládat námitky?
  • Umíme přesvědčivě argumentovat?
  • Jak správně oslovit (nového) zákazníka po telefonu?

CÍL

  • získat nové nápady k navýšení prodeje
  • umění volby efektivní obchodní strategie
  • prohloubit dovednost budovat dlouhodobý vztah s klientem

PŘÍNOS

  • rozvoj komunikačních a obchodních dovedností
  • zvýšení efektivity a úspěšnosti telefonických hovorů
  • získání nových nápadů k navýšení prodeje
  • odstranění zábran telefonovat nejen neznámým potenciálním klientům

 


OBSAH

Struktura prodejního rozhovoru, zjišťování potřeb, prodej, rozdíl mezi prodejcem a konzultantem, trénink

Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?

  • aktivní naslouchání a efektivní využívání otázek
  • zjišťování potřeb zákazníka a prodej užitku
  • proč nespoléhat na zasílání ceníků, dokumentace a specifikací?
  • jak vylepšit prezentaci našich služeb?
  • "čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • prodávají především vztahy - v čem je osobní kontakt a vztah nenahraditelný?
  • jak budovat a udržovat dobré vztahy a jak oživit vztah po krizi či problému?

Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?

  • doporučené slovní obraty, „které vzbudí zájem"
  • prodej užitku z nabízeného řešení - prezentace 
  • návrh vhodného řešení
  • argumentace ve prospěch posílení zákazníkova rozhodnutí
  • modelové situace - rozbor telefonních hovorů

Jak dovedně ustát námitky?

  • které námitky slýcháváme nejčastěji a jejich zpracování
  • na jaké argumenty lidé slyší
  • proč jsou lidé alergičtí na „ano, ale" odpovědi

Můžete získat i další dovednosti:
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi 
Cold calling - telefonické sjednávání schůzek  
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ 

METODY

Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky náročného prodeje, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie o prodeji, ale nácvik konkrétního chování, které vede nabídce produktu, k domluvení schůzky a  uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20

LEKTORKA

- lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.


Reference absolventů kurzů

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace
Jak fungujeme a jaká řešení přinášíme....

5 tipů pro prodej po telefonu ►

TELESALES - TELEMARKETING - prodej po telefonu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a sedm ? Součet zapište číslicemi.