ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro
pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů.

Cíl:
* Využít stížnost a reklamaci k udržení zákazníka a zvýšení prodeje
* Naučit se řešit stížnosti a reklamace ku prospěchu obou stran

Obsah:
* Postup přijetí stížnosti/reklamace a její řešení
* Výhody profesionálního vyřízení stížnosti/reklamace klienta
* Specifika vedení rozhovoru
* Řešení stížností/reklamací osobně a po telefonu
* Management stížností/reklamací
* Identifikace zacházení se stížnostmi/reklamacemi ve firmách
* Nácvik situací

Metody výuky:
Interaktivní seminář, diskuze, trénink situací, skupinové práce.

ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a osm ? Součet zapište číslicemi.