Základní info
Trénink klíčových dovedností nezbytných pro všechny, kteří spolupracují na dálku - ať už v roli vedoucích virtuálních týmů či projektů, nebo v roli těch, kteří spolupracují s kolegy a dodavateli, se kterými nesdíli stejnou kancelář. Trénink pomůže zjistit, jak překonat hlavní bariéry v oblasti řízení projektů na dálku a dokázat je efektivně vést, správně využít komunikační média a technologie, a předcházet nedorozuměním a udržet i sociální rozměr komunikace a spolupráce.
Proč zvolit tento program
- Uvědomíte si odlišnosti komunikace ve virtuálních týmech vzhledem k technologii i psychologii komunikace. Dokážete zvolit vhodný nástrojpro konkrétní účel řízení týmu.
- Na základě rozdílů a podobností mezi virtuálními a klasickými týmy budete umět vytvořit předpoklady pro start efektivních virtuálních týmů. V případě klasického týmu budete umět efektivně využívat možností online komunikace.
- Budete znát procesy pro efektivní týmovou spolupráci ve virtuálním týmu – jak udržet motivaci i výkon na vysoké úrovni a předejít úskalím virtuální spolupráce.
Komu je program určen
- manažerům virtuálních týmů
- pracovníkům, kteří vedou spolupráci více lidí na dálku i mimo klasický tým, tedy i s klienty či dodavateli
- personalistům a managementu se zájmem o silné i slabé stránky virtuální spolupráce pro jejich firmu či tým
Témata kurzu
- základní předpoklady spolupráce na dálku a jak je způsobit
- adaptace projektů, úkolů a činnosti na virtuální prostředí
- budování sociálního rozměru spolupráce na dálku i při absenci fyzického kontaktu
- interkulturní spolupráce na dálku
- hlavní příčiny neefektivity mailu a telekonferencí a cesty k jejich řešení
- týmové dohody ke spolupráci a komunikaci na dálku
"Lidská stránka" role manažera, např. jaké věty by neměl říkat svým podřízeným. Zajímavé školení, které má rychlý spád, nenudíte se při něm a pomůže Vám v komunikaci na pracovišti.
Alena Gebauerová — Registrační specialista, TEVA Czech Industries s.r.o.