REKLAMA A MARKETING - trendy a tipy, sdílení zkušeností s renomovanými experty z oboru

Základní info

Pracujete v reklamě nebo v marketingu?
Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a komunikace v 21. století?

V inspirativním workshopu se s vámi o své zkušenosti podělí skuteční experti z oboru reklamy a marketingu.
 

OSOBNOSTI

Vyberte si program

  • s nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě
  • s marketingovým stratégem, který se podílel na předvolební kampani
  • s kreativním ředitelem reklamní agentury, pedagogem vizuální tvorby VŠ kreativní komunikace a držitelem mezinárodních ocenění

Martin Charvát, Josef Havelka, Petr Václavek.....

TÉMATA

„ZNAČKA“ V 21. STOLETÍ
- jak se dělá značka
- jak se chová značka
- jak vnímat značku
- digitální transformace versus psychologie a přesvědčování

"MYŠLENÍ A KOMUNIKACE V 21. STOLETÍ"
- Spotřebitel 2.0.
- Tribal marketing
- Off-line / On-line / On-live
- Přemýšlet jinak, překročit zaběhané mechanismy
- Brand experience - marketing
- Potenciál nových forem komunikací

"KREATIVNÍ A KOMERČNÍ KOMUNIKACE V REKLAMĚ"
"
Kreativita je schopnost člověka vyřešit i takový problém, se kterým se ještě nesetkal.
V reklamě je tato schopnost nezbytná - řešíme totiž zadavatelův komunikační problém"
 

URČENO

Workshopy jsou určeny pro pracovníky reklamních a marketingových agentur, grafiky, kreativce,  DTP operátory, produkční a další z oboru.

PROGRAMY

pro zájemce - firemní školení, zakázkové školení, otevřený kurz na vyžádání v případě dostatečného počtu zájemců

TERMÍNY A MÍSTO KONÁNÍ

dle dohody 

REKLAMA A MARKETING - trendy a tipy, sdílení zkušeností s renomovanými experty z oboru

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.