PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÝ KONTAKT

Kurz na míru

Základní info

Cíle

  • zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy
  • příprava na standardní rozhovory
  • naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky
  • vylepšit se v práci s vlastním hlasem

 

Kurz je určen pro

všechny pracovníky firmy, pro které je telefon důležitým dorozumívacím prostředkem komunikace se zákazníky.

 

Obsah

Zákaznická orientace a telefonování

Proč si nerozumíme?

Aktivní naslouchání

Jak telefonovat

Standardní rozhovor

Příprava

Trénink

Analýza reálných hovorů

 

Charakteristika a forma

„Profesionální telefonický kontakt" je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a výcvikové školení.

 

Pracovní metody

  • přednášky
  • práce v malých skupinách
  • modelové situace a diskuze
  • analýza reálných hovorů
  • audiotrénink
  • licenční výukové filmy doplňují a podporují okruhy daných témat

 

poznámka: pro simulaci telefonického prostředí využíváme přenosnou telefonní ústřednu, nahrávací aparaturu a telefonní přístroje s hands-free (náhlavovými) soupravami - telefonní rozhovory jsou nahrávány a následně analyzovány s odbornou zpětnou vazbou lektora


Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÝ KONTAKT

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a sedm ? Součet zapište číslicemi.