PRODEJ NOVÉ GENERACE - OBCHOD JAKO ŘÍZENÍ PŘÍLEŽITOSTI

Kurz na míru

Základní info

Jak vybudovat a udržet zákaznické vztahy? A jak si vytvořit efektivní obchodní dovednosti, které naši práci podpoří? Umění rychlého raportu klienty získá a trvalá důvěra přinese dlouhodobé ovoce. Prodej nové generace zaostřuje na vztahy a na obchod, jako na řízení příležítosti.


5 hlavních věcí, které se účastníci naučí: 

  • Zvládnout techniku uzavírání obchodu, posílení schopnosti pracovat s emočně přidanou hodnotou produktu. 
  • Najít prostor pro zvýšení efektivity svého vlastního individuální prodejního stylu. 
  • Definovat nové cesty k získání zákazníků pro společnost. 
  • Posílit dovednosti dokončit obchodní příležitost, tah na bránu, pracovat se signály zájmu o koupi ze strany zákazníka. 
  • Ovlivňovat postoje zákazníka, udělat maximum pro to, aby zákazník odcházel nadšený. 


Metodika:
Jdeme do akce. Zaměříme se na těžké situace z praxe účastníků a na místě společně vytvoříme scénář. Sbíráme data. Učíme se zážitkem a modelovou situaci současně natočíme na videozáznam. Záznam analyzujeme. Sledujeme co vytváří pozitivní zážitek i to, co hraje proti nám. Hledáme nové možnosti. V diskuzích a při interaktivním výkladu rozšiřujeme repertoár chování účastníků o nově objevené prvky a příležitosti.

PRODEJ NOVÉ GENERACE - OBCHOD JAKO ŘÍZENÍ PŘÍLEŽITOSTI

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a sedm ? Součet zapište číslicemi.