PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI pro obchodníky - 2denní

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro
obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty.

Cíl:
* Účastníci si rozšíří a utřídí vědomosti o prezentacích a prezentování
* Vyzkoušejí si krátkou prezentaci a shlédnou videozáznam vlastního vystoupení
* Poznají své silné stránky v souvislosti s vedením prezentace a příležitosti ke zlepšení
* Obdrží zpětnou vazbu od lektora a účastníků tréninku

Obsah:
* Analýza silných a slabých stránek v prezentačních dovednostech účastníků semináře – na čem nejspíše poznáte požadovanou změnu ve svých prezentačních dovednostech
* Co činí prezentaci úspěšnou – která prezentace se Vám líbila a proč
* Příprava na prezentaci: cíl + 3O: osoby a obsazení, obsah, ostatní okolnosti – co chci prezentací dosáhnout – jaký je smysl a základní sdělení prezentace – je nutné se na prezentaci připravovat?
* Struktura a dramaturgie prezentace: co obsahuje úvod, hlavní část a závěr, typy osnov prezentace, sdělení – jak poskládat argumentaci, aby byla přesvědčivá – která z částí prezentace je pro úspěch klíčová
* Jak zaujmout a působit přesvědčivě: verbální a neverbální stránka vystoupení, co dělá/nedělá dobrý mluvčí – lze získat posluchače na svou stranu? – jak
* Komunikace s publikem a moderování diskuze: jak reagovat na otázky a poradit si s námitkami a nesouhlasem publika – musíme vždy znát odpověď na jakoukoli otázku?

Metody výuky:
Trénink bude probíhat formou interaktivní diskuze celé skupiny a lektora. Dle požadavků účastníků budeme řešit konkrétní dotazy a případy z praxe. Nezbytný teoretický základ bude podkladem pro vlastní krátkou prezentaci (maximálně 10 minut), po níž účastníci obdrží zpětnou vazbu od lektora i od kolegů, a budou moci rozšiřovat své možnosti.

PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI pro obchodníky - 2denní

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a dvě ? Součet zapište číslicemi.