PREZENTACE OBCHODNÍ NABÍDKY, KTERÁ SE NEDÁ ODMÍTNOUT

Kurz na míru

Základní info

Úspěšná obchodní prezentace je jako strom: má dlouhé kořeny. Jak krásná a poutavá bude koruna záleží na výživě.  Revoluční trénink pohlíží na nabídku ve světle: 1. Úspěšného zjištění potřeb klienta, 2. Přetavení kupních signálů a znalosti typu klienta do formy „padnoucí“ nabídky a 3. Komorní prezentace nabídky, jako „třešničky na dortu“.


5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:

  • Číst a okamžitě aplikovat komunikační typologii klientů, posilovat vztah. 
  • Aktivně mapovat a zjišťovat individuální potřeby a specifická klientská přání a s těmito informacemi dál pracovat (data).
  • Integrovat kupní signály klienta a identifikované potřeby do přípravy písemné nabídky přímo na míru (obsah).
  • Interaktivně prezentovat nabídku klientovi vstřícným způsobem, zůstat naladěný na klientovo očekávání (forma). 
  • Investovat do efektivních kroků, které vedou k navázání vztahu, důvěry, úspěšnému dokončení prodeje a úspoře energie obchodníka.


Metodika:
Metodika představuje kombinaci intenzivního videotréninku s důkladnou analýzou interakce s klientem ze strany obchodníka a signálů připravenosti ke koupi ze strany klienta. V průběhu tréninku obchodníci absolvují návazné schůzky s modelovým klientem a v rámci přípravy se tak přímo na místě učí integrovat zjištěné potřeby a klientovy zájmy do každého dalšího kroku v kontaktním cyklu se zákazníkem.

PREZENTACE OBCHODNÍ NABÍDKY, KTERÁ SE NEDÁ ODMÍTNOUT

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.