CÍL
Kurz je určen pracovníkům odd. pro styk s veřejností, marketingovým specialistům, tiskovým mluvčím, majitelům a ředitelům firem, kteří chtějí efektivně podporovat komunikaci své společnosti s veřejností a vlastními zaměstnanci, kteří potřebují zvládat krizovou komunikaci, umět vystupovat v médiích, informovat novináře a zlepšit pozitivní vnímání firmy nebo společnosti, případně zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností.
CO SE ÚČASTNÍCI NAUČÍ
udržovat vztahy s veřejností a médii
zvládat krizovou komunikaci
zvýší svou sebedůvěru a jistotu při vystupování a komunikaci s veřejností a médii
OBSAH
TERMÍN
podzim 2023, na vyžádání
FORMA
1 denní trénink (8 vyuč. hod.)
METODY
1 denní trénink vedoucí k pochopení úlohy PR a ke zvládání mediální a krizové komunikace uvnitř i vně firmy. Výklad, komentovaná diskuse, nácvik modelových situací, hraní rolí, případové studie, videotrénink.
MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, PUBLIC RELATIONS
Praha Na Pankráci 30, 140 00 Praha
česky