KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Kurz na míru

Základní info

Znáte základní principy profesionální komunikace? Umíte je aplikovat? Chcete se naučit odolávat manipulacím a zvládat náročné situace? Cílem tréninku je seznámit účastníky s komunikačními pravidly, technikami, postoji, typologií a naučit zvládat konkrétní náročné situace ve vlastní praxi.

 

5 hlavních věcí, které se účastníci naučí

  • Cítit se ve své pracovní roli dobře a sebejistě, zvládat s klidem i těžké situace v komunikaci.

  • Využívat techniky vedení rozhovoru směrem k dohodě osobně i po telefonu, osvojit si podpůrnou strukturu rozhovoru.

  • Pracovat s komunikační typologií, poznat s kým mluví a svůj projev tomu přizpůsobit.

  • Úspěšně a konstruktivně zvládat námitky a manipulace partnerů v komunikaci.

  • Aktivně zapojovat principy profesionální komunikace (orientace na řešení, orientace na budování vztahu, autenticita a důvěryhodnost) v jakémkoli rozhovoru.


Metodika:

Účastníci projdou řadou her, aktivit a, modelových situací. „Obují si boty“ zákazníků a kolegů, ocitnou se několikrát v jejich roli, zapojí se do diskuzí, budou pracovat ve skupinách. Díky využití videotréninku sami vyhodnotí vlastní komunikační styl a získají vysoce účinnou zpětnou vazbu a konkrétní doporučení.

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a sedm ? Součet zapište číslicemi.