Základní info
Setkání, jehož výsledkem bude pro vás připravenost na spolupráci s lidmi z jiných kultur, ať už při komunikaci napřímo, nebo při spolupráci na dálku v distribuovaných týmech a globálních firmách. Ukážeme si, jak interkulturní rozdíly využít tak, aby spíše přispívaly k celkovému cíli, než ho omezovaly kvůli nedorozuměním a nepochopení. Náš přístup je zaměřen jak na sladění se s konkrétními kulturami, tak na model spolupráce, který vás připraví na setkání s lidmi z širokého spektra kultur.
Proč zvolit tento program
- Uvědomíte si klíčová omezení a příležitosti při interkulturní spolupráci a zároveň způsob, jak předejít problémům.
- Osvojíte si základní model pro porozumění odlišnostem mezi lidmi z různých kultur.
- Poznáte základní předpoklady pro budování důvěry v interkulturních týmech.
- Naučíte se jak skloubit práci lidí i z dramaticky odlišných kultur a časových pásem.
Komu je určen
- Managerům spolupráce, která zahrnuje lidi mimo náš geografický či kulturní prostor
- Členům mezinárodních týmů nebo lidem, jejichž spolupracovníci jsou z jiných kultur či zemí
- Personalistům a managementu se zájmem o nastavení procesů pro mezinárodní spolupráci
Témata kurzu
- Hodnoty a normy jako zdroj interkulturních odlišností a jak tohoto rozdílu využít
- Charakteristiky základních interkulturních odlišností a příprava na jejich řešení
- Specifika vybraných zemí, jak jich využít, na co si dát pozor
- Spolupráce mezi lidmi z odlišných kultur, vč. Konkrétních příkladů a modelů
- Budování důvěry v interkulturních týmech
- Vliv interkultury na e-mailovou komunikaci, telekonference a vůbec spolupráci na dálku