Mnoho z Vás se dostalo do situace, kdy jste si připravili scénář k jednání a očekáváte, že to proběhne přesně dle vaší osnovy. Když se však dostanete na skutečnou realizaci případu, nevíte přesně, jak pokračovat.
Vadí vám opakující se nepříjemné situace a rádi byste porozuměli hlubším souvislostem.
Pojem emoční inteligence uvedli poprvé v roce 1990 P. Salovey a J. D. Mayer, rozšířil jej Daniel Goleman. Lze ji chápat jako schopnost zvládání svých emocí a umění vcítit se do emocí ostatních jedinců.
PRO KOHO JE URČEN:
Všem pracovníkům a manažerům, kteří se chtějí dozvědět více o svém emočním potenciálu, zlepšit zvládání svých emocí a emocí druhých lidí. Kurz je zaměřen i na hlubší sebepoznání a další zdokonalení svých sociálních dovedností.
ČAS: 1denní seminář od 09:00 - do 15:00
POŽADAVKY: bez podmínek
DALŠÍ INFORMACE:
LEKTOR JE OVĚŘENÝ PROFESIONÁL – KAPACITY OMEZENY – NEVÁHEJTE
Všechny reservace jsou nejdříve ověřeny z hlediska dostupnosti. Faktura je vystavena až v případě skutečné realizace semináře.
Emoční inteligence v pracovním procesu - ( 1 den)
Jihočeský kraj
česky