Základní info
URČENO
obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům
PŘÍNOS
- odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
- zvýšení jistoty a úspěšnosti v telefonickém sjednávání schůzek
- získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a obchodů
OBSAH
- Vyhledávání kontaktů
- Pravidla akvizičních telefonátů
- Struktura telefonátu
- Lineární princip telefonického hovoru
- Vkládání drobných informací, které usměrňují uvažování partnera
- Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
- Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
- Citlivé vedení klienta bez myšlenkových skoků
- Zpracování námitek klientů
- Získávání informací od klientů v omezeném čase
- "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
- Efektivní využívání otázek
- Tipy na: organizace práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti
Kurz / trénink na zakázku podle konkrétních požadavků
Otevřený kurz