COLD CALLING - AKVIZICE, VOLÁNÍ NA STUDENÉ KONTAKTY, DOMLUVENÍ SCHŮZKY A OBCHODU

Základní info

KURZ - TRÉNINK NA ZAKÁZKU, ŠITÝ NA MÍRU VAŠIM POTŘEBÁM

Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. Cold calling neboli volání naslepo však patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.


Vydatný trénink zaměřený na první kontakt s klientem, zaujetí napoprvé, jak hovořit s potenciálním zákazníkem, struktura hovoru, sjednání schůzky

 

  • Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?
  • ​Jak si zajistit více obchodních schůzek?
  • Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • ​Jak mám působit,  abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?

 


​URČENO

pracovníkům call center, obchodníkům, podpoře obchodu, podnikatelům, kteří sami oslovují potenciální klienty

PŘÍNOS

  • odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
  • zvýšení jistoty v telefonickém sjednávání schůzek
  • získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a obchodů

OBSAH

  • Vyhledávání kontaktů
  • Pravidla akvizičních telefonátů
  • Struktura telefonátu
  • Vkládání drobných informací, které usměrňují uvažování partnera
  • Získávání informací od klientů v omezeném čase
  • Citlivé vedení klienta bez myšlenkových skoků
  • Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
  • Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
  • "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • Efektivní využívání otázek 
  • Zpracování námitek klientů
  • Domluvení schůzky - proces, struktura
  • Tipy na organizaci práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti

Potřebujete zvládnout i další dovednosti?

Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ► 
Telemarketing - nabídky a  prodej po telefonu ►  
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ komplexní 3 modulový trénink telefonické komunikace   

METODY

Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky akvizičních telefonátů, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie, ale nácvik konkrétního chování, které vede k nabídce produktu, k domluvení schůzky a  uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20

LEKTORKA

- lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.


Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace

5 tipů, jak obvolávat studené kontakty 

COLD CALLING - AKVIZICE, VOLÁNÍ NA STUDENÉ KONTAKTY, DOMLUVENÍ SCHŮZKY A OBCHODU

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a osm ? Součet zapište číslicemi.